سوموار، 1 جولائی، 2013

بالآخر ہم نے بھی بلاگ بنا ڈالا

12 comments
کاغذ اور قلم سے رشتہ تو بچپن سے ہی تھا ۔ خوب لکھا بھی اور بچوں کے ہفت روزہ اخبارات نے انہیں چھاپا بھی۔جب بھی کوئی پوچھتا کہ اچھا آپ ہیں اسلم فہیم جن کی تحریر فلاں اخبار میں تھی تو ہم خوشی سے پھولے نہ سماتے۔ قلم اور کاغذ سے کچھ آگے بڑھے تو معاملہ کمپیوٹر تک آ پہنچا۔ اب مسئلہ یہ آن پڑا کہ کمپیوٹر توخرید لیا لیکن اسے آپریٹ کیسے کرنا ہے اس بات کی ہمیں کوئی خبر نہ تھی لیکن ہم بھی دُھن کے پکّے تھے سو مستقل مزاجی سے لگے رہے اور آج لوگ ہم سے پوچھنے آتے ہیں کہ کمپیوٹر میں یہ خرابی آگئی ہے اسے کیسے حل کیا جائے ۔برادر م راحیل ملک اور ان تمام احباب کا شکریہ کہ جنہوں نے مجھے کمپیوٹرکو سمجھنے اورانٹر نیٹ تک رسائی میں مدد دی۔ ایک طویل عرصے تک انٹر نیٹ پرہماری دوڑ ویب سرچنگ اور فیس بک تک محدود رہی لیکن جب بلاگر اور ورڈ پریس پر لوگوں کے رنگ برنگ بلاگ دیکھتا تو لکھنے لکھانے کی رگ ایک بار پھر پھڑک اٹھتی اور پھر بالآخر ہم نے بھی ورڈ پریس پراپنا بلاگ بنا ڈالا۔ لیکن اب مسئلہ یہ تھا کہ وہ ویسا خوبصورت تو تھا نہیں کہ جیسے اور بلاگ نظر آتے ہیں ۔سو ہم نے ایک بار پھر دوستوں سے مدد لینے کی ٹھانی اور انٹر نیٹ پر موجود اپنے احباب ولی خان،نوید فخر،اور باالخصوص محترم بھائی مصطفٰی ملک کا شکریہ کہ جن کی مدد اور مشورے سے میں بلاگ سپاٹ پر اپنا بلاگ بنانے اور اسے خوبصورت لے آؤٹ دینے میں کامیاب ٹھہرا۔
یہ بلاگ کیسا نظر آرہا ہے اور اسے کامیابی سے چلانے میں ،میں کہاں تک کامیاب رہتا ہوں یہ فیصلہ آپ پر چھوڑتا ہوں مجھے آپ دوستوں کی آراء اور تبصروں کا انتظار رہے گا۔ 

12 comments:

آپ بھی اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

شکریہ

اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔

اس بلاگ کی تحریریں بذریعہ ای میل حاصل کریں

................................................................................

................................................................................
.

Google+ Followers